Tuesday, May 3, 2011

BILA TIBA WAKTU ITU..



Sudah lama..lama sangat sehingga sudah lupa mcm mana nk memulakan..bila dicongak kembali tarikh akhir post itu..rupanya sudah setahun..tanpa berita..SUNGGUH!! bukan niat saya..entah apa yg membuatkan jari jemari ini sukar menaip utk mencoret sesuatu..TUNTUTAN KERJA..ianya harus dipersalahkan..kerana menyebabkan kebizian yg tidak terhingga buat saya dlm setahun ini..bizikah saya???..
sesungguhnye sy mmg benci kerja sy sekarang..kerana kerja sy sekarang sering buat sy stress.



kerana kerja saya sekarang sering buat sy tiada masa bersama kawan..




kerana kerja saya sekarang sering buat buat sy tiada masa melayan anak2 saya..





kerana kerja sy sekarang bukanlah seperti kerja sy 4 tahun lepas..kerana kerja sy sekarang buat sy menjadi seorang yg keras hati..dan..kerana kerja sy juga buatkan sy tidak mengupdate blog selama SETAHUN!!..*sigh*





sy sedang bercuti dn sy bahagia dengan kehidupan sy...sy perlu fikirkan kembali dan aturkan kembali hidup sy..supaya sy lebih gembira!!..hehehe






PASTI!!

3 comments:

Unknown said...

Wah tahniah puan kerana akhirnya telah menebas lalang dan sawang2.. Hehe..

Sha said...

...dan saya rasa lebih bahagia jika dalam teratak kita hanya kita dan keluarga kita semata..tanpa orang luar!!!

Unknown said...

wah..sha itu a.k.a mak sha kah..? suda ader belogg kamu yea..hehe..tahniah..tahniah!!..

mak lin: hehe..baru tebas..masih lum letak racun..huhu..harap2 tak tumbuh rumput rampai lagi..hehe