Tuesday, May 17, 2011

SPEACHLESS....

"cik puan, kalau pegi kedai nanti tolong belikan bibik seluar mcm cik puan yea.."


"Insyaallah bik..tapi baik bibik pegi sendiri nanti..sbb sy tak tau saiz.."


"Eh, takpe cik puan..beli saiz sama mcm cik puan je..bibik same je saiz ngan cik puan"


GULPP!!!!.


"erm...erm..ok bik..nanti kalau jumpe sy beli.."(biru muka)"




apekah..??







(lari masuk bilik)






belek lemak kt pinggang








terus tuka baju laju2..







tekan tubi 100 kali tnpa henti..






huarrgghhh!!!!!



mak sedih sgt..tkde mood nk mkn!!






apekah??????....mcm mane die tau same saiz yea..? sekadar agak2 atau..dlm diam2 die try seluar sy..????? BIBIK!!!!..basuh balik sume baju sy..huhuhuhu





3 comments:

ShaMohamad said...

hahahaha..terus mak rasa nak g umah mu cek size bibik pulak...

Unknown said...

huhuh..sedey aku mak...laki aku smpi terbelohok minum air aku oyak cito..betul ke mak..?????..aku tak sanggup ni..huhu

Lin Chalo said...

hahahahhahahahahaha!! (ha kan amek ko) aku gelihati betul la mak.. aku rasa bibik mu agak kurang rasional sikit di situ.. mana mungkin sih dia sama saiz ngan kau?? kau beli seluar yg ketat mak.. baru dia tahu sia tak se slim mu.. haha